[Greeklug] Συγχώνευση βίντεο με αρχείο παρουσίασης odp

Sergios T.S. ( aka linuxman) sergios στο greeklug.gr
Τετ 9 Ιουν 2010 14:29:48 EEST

Αν το κάνεις και αυτό ένα βίντεο αρχείο και θα το προσθέσεις με
επεξεργασία στο βίντεο σαν έξτρα αρχείο
kdenlive , pitivi  , OpenShot  και μερικά άλλα που κάνουν επεξεργασία
βίντεο .

στις 09/06/2010 02:15 μμ, O/H Stathis έγραψε: