[Greeklug] Πρόγραμμα για μαζική εκτύπωση φωτογραφιών για κατάλογο

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Τετ 2 Ιουν 2010 12:45:32 EEST

Έχει στο μενού επάνω εισαγωγή. Ουσιαστιά εισάγει αόρατα πλαίσια για
κείμενο ή φωτογραφία. Εισάγεις το πλαίσιο, βάζεις μέσα τη φωτογραφία,
το σέρνεις όπου σε βολεύει και έτοιμο. 2-3 κινήσεις ανά φώτο.

Στις 02 Ιουνίου 2010 12:38 μ.μ., ο χρήστης Stathis
<diamond_gr στο freemail.gr> έγραψε: