[Greeklug] Πρόγραμμα για μαζική εκτύπωση φωτογραφιών για κατάλογο

Stathis diamond_gr στο freemail.gr
Τετ 2 Ιουν 2010 12:17:26 EEST

Το project είναι το εξής:

Υπάρχουν κάποιες φωτογραφίες τις οποίες θέλω να εκτυπώσω 4 ή 6 σε κάθε
σελίδα ώστε να το χρησιμοποιήσω σαν κατάλογο προϊόντων.

Αυτό που θα έκανα θα ήταν να τις βάλω σε ενα impress και θα τις εκτύπωνα
(ώστε να έβαζα και κάποιο λογότυπο κλπ). Όμως επειδή είναι λίγο
βιαστικό, αναρωτιέμαι μήπως υπάρχει κάποιο εργαλείο (πχ τερματικό) που
να βάζει 4-6 φωτογραφίες σε μια σελίδα και να τα σώζει πχ σαν pdf.

Η σκέψη αυτή μου ήρθε επειδή στο φίλο που πήγα (έχει windows)
χρησιμοποίησα παλιότερα την εκτύπωση που βγάζει κάτι σαν thumbnail τις
φωτογραφίες που επιλέγεις σε 4 ανά σελίδα.