[Greeklug] digikam και red eyes correction

Dimitris Diamantis (aka ftso) kotsifi στο gmail.com
Δευ 26 Ιουλ 2010 17:51:36 EEST

Στις 26 Ιουλίου 2010 5:43 μ.μ., ο χρήστης Sergios T.S. ( aka linuxman)
<sergios στο greeklug.gr> έγραψε:
> στις 26/07/2010 04:28 μμ, O/H Dimitris Diamantis (aka ftso) έγραψε:

> Και εγώ θεωρώ απαράδεκτο να κάνεις τέτοιο trolling όταν έχεις τέτοιο κείμενο
> στην  υπογραφή
> ------------------------------------
>
>  If you want to be free...either throw Windows out of your computer,
> or throw your computer out of the window!
>  (R.M.S.)

ΟΚ με βούλωσες.
Διοικητηρίου με Αγίου Δημητρίου γωνία ότι έμεινε απο υπολογιστή που
έχει (είχε μάλλον) Triple boot μόλις τελειώσω το πόστ.
Όσοι άπιστοι (του ελ/λακ) ας σπεύσουν να τον μαζέψουν :P

PS: sorry στην λίστα για το troll, σταματάω εδώ.

--

www.ftsoogle.dom.gr