[Greeklug] Bookmarks στο Google

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Τετ 7 Ιουλ 2010 09:19:35 EEST

όχι θα καταγγείλω στο FSF τον Μπουκουβάλα, γιατί καταναλώνει γύρους κλειστού
κώδικα (μυστική συνταγή none open).........
To γυράδικο αυτό συγκεκριμένα διευθυνεται από μεγαλοστέλεχος της MS και οι
κινήσεις θεωρούνται ύποπτες.
Τα δε κρεμμύδια τα μεταφέρει φορτηγό της Apple. (διπλά ύποπτο).
Είναι ο Μπουκουβάλας κρυφός δάκτυλος του κλειστού κώδικα?
Η δράση του είναι κατασκποευτική?
Είναι ένα μυστήριο που καλείται να λύσει η ... Αγγελική Νικολούλη.
Φως στους γύρους!

Στις 07 Ιουλίου 2010 1:02 π.μ., ο χρήστης Kostas Boukouvalas <
boukouvalas στο gnugr.org> έγραψε:

--
Z i Z . g r
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ