[Greeklug] Bookmarks στο Google

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Τρί 6 Ιουλ 2010 19:35:53 EEST

για τον firefox χρησιμοποιώ το πρόσθετο Firefox Sync που κατασκευάζει το
ίδιο το ίδρυμα mozilla και ησύχασα... όλα τα pc έχουν τα ίδια bookmarks.

Στις 06 Ιουλίου 2010 7:29 μ.μ., ο χρήστης Stathis
<diamond_gr στο freemail.gr>έγραψε: