[Greeklug] Πρόγραμμα videoconferece που να έχει και whiteboard

Christos Bacharakis cmpahar στο gmail.com
Παρ 29 Ιαν 2010 23:48:57 EET

2010/1/26 Stathis <diamond_gr στο freemail.gr>

> Ψάχνω να βρω κάποιο πρόγραμμα ανοικτού κώδικα κάτι σαν τον Netmeeting.
>
> 1. Να γίνεται videoconference (ήχος και εικόνα) με πάνω από 2 άτομα.
> 2. Να γίνεται χρήση whiteboard.
> 3. Να παίζει τόσο σε linux όσο και σε windows.

> δεν φέρει απολύτως καμία ευθύνη για το περιεχόμενο του παρόντος e-mail το
> οποίο εκφράζει αποκλειστικά απόψεις του συγγραφέα.

Είχα δει πριν λίγο καιρό ένα πρόγραμμα που νομίζω ότι λεγόταν bluebutton το
οποίο έκανε όλα τα παραπάνω. Δεν είμαι όμως σίγουρος για τον whiteboard.
Μπορείς επίσης να χρισημοποιήσεις το gobby για collaborate editing αρχείων.

--
Christos Bacharakis
christos στο bacharakis.com