[Greeklug] Fwd: zouglaradio

Christos Bacharakis cmpahar στο gmail.com
Τρί 5 Ιαν 2010 18:37:11 EET

2010/1/5 SOKRATES ARGYRIOU <sargirio στο gmail.com>

> Καλησπέρα.
>
> Προσπάθησα να ακούσω τις δοκιμαστικές εκπομπές του zoyglaradio και πήρα τα
> αρ.......... Το μήνυμα που εβγαλε ήταν οτι αυτοί χρησιμοποιούν το windows
> media encoder 9 κάτι που δεν υποστηρίζεται. Τους εστειλα ενα ωραιότατο mail
> ( μονο που δεν τους ξεχεσα για αυτο που κάνουν ). Σας παραθέτω την απάντηση
> τυος.
>
> Ευχαριστώ.

Τουλάχιστον εσένα σου απάντησαν.
Εγώ έχω στεέλει εδώ και μέρες μαιλ στο xirafia.gr για να ανεβάσουν τα
project για να δούμε επιτέλους κώδικα και κάποιος documentation. Επίσης
έστειλα και στο newsit.gr για να συμπληρώσουν το license, του όρους χρήσης
και λοιπά.

Ακόμη δεν έχω πάρει απάντηση από κανέναν τους!

--
Christos Bacharakis
cmpahar στο gmail.com