[Greeklug] Σώστε τη MySQL! » ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΤΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ

Nikos Delis delis στο greeklug.gr
Παρ 1 Ιαν 2010 20:22:45 EET

Χρονια Πολλα σε ολους

Αυτο που θελει ισως να πει ο ποιητης(Σερτζ) ειναι better be safe than
sorry.Σε ελευθερη μεταφραση το να ψηφισεις δεν σε χαλαει και ..... ισως
φανει χρησιμο???Σωστα?? :-D

Αγωνιστικους Χαιρετισμους

O/H Sergey Tsabolov έγραψε: