[Greeklug] ΑΠ: δεν δουλευει το dvd rom drive

Mixasgr mixas_gr στο hotmail.com
Τρί 31 Αυγ 2010 16:27:49 EEST

  Στις 31/08/2010 03:54 μμ, ο/η Klearchos-Angelos Gkountras έγραψε:
> δεν αντιλεγω
> αλλα πως ειναι δυνατον μην αναγνωριζει το cd και να αναγνωριζει το dvd ?
> On 08/31/2010 03:11 PM, g00fylists στο gmail.com wrote:

Και όμως υπάρχουν πολλά κουλά εκεί έξω...
Για τι dvd μιλάμε; Πότε το πήρες και τι μάρκα είναι;

* Τα CD/DVD που δοκιμάζεις είναι γραμμένα από το ίδιο drive;

* Προσωπικά μου έχει τύχει ένα </κουλό/> bug που συναντάται σε
drives της ΝΕC και της Sony.
Κάποιες εκδόσεις των παραπάνω λόγω firmware εμφανίζουν μερικά τρελά
προβλήματα
όπως και το δικό σου.