[Greeklug] Νομίζω ότι οι USB θύρες μου έχουν υποβαθμιστεί σε USB1.0!!!

Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) sergios στο greeklug.gr
Κυρ 29 Αυγ 2010 00:48:42 EEST

στις 28/08/2010 10:15 μμ, O/H Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) έγραψε:
>  Στις 28/08/2010 05:28 μμ, ο/η Sergios T.S. (aka linuxman) έγραψε:

> Αυτό βλέπω και εγώ. Λογικά αποκλύεται να έχει 1.1. Αφού υπάρχει η
> τεχνολογία 2.0, εγώ δεν θα έβαζα (ή θα αγόραζα) μηχάνημα με 1.1
>
> Μπήκα στο BIOS και λέει USB enabled καθώς και USB 2.0 enabled.
> Πιθανό να παίζει αυτό με το τροφοδοτικό που λες.
> Επειδή θα κάνω δοκιμές, μπορώ να βάλω εξωτερικό τροφοδοτικό να δίνει
> ρεύμα στην μητρική;
> Αν βάλω μεγαλύτερο, λες να την κάψει;
Όχι δεν θα το κάψεις , μπορείς να βάλεις από έξω ένα για δοκιμή άλλα
πρέπει να συνδέσεις και άλλα δύο/τρία καλώδια εκεί ένα με 4 pin και ένα
για δίσκο , cd/dvd , δισκέτα δεν χρειάζεται .
Έτσι θα είσαι σίγουρος εάν είναι αυτό .

Don't send me documents in .doc , .docx, .xls, .ppt . , .pptx
Send it with ODF format : .odt , .odp , .ods or .pdf .
Try to use Open Document Format : http://www.openoffice.org/
Save you money&   use GNU/Linux Distro http://distrowatch.com/