[Greeklug] Κατά την αποσυμπίεση μου βγάζει λάθος unsupported compression method 99

Sergios T.S. (aka linuxman) sergios στο greeklug.gr
Παρ 20 Αυγ 2010 18:15:55 EEST

στις 20/08/2010 06:11 μμ, O/H Stathis Iosifidis (aka diamond_gr) έγραψε:
> Έχω ένα αρχείο που μου το στείλανε με κωδικό τον οποίο γνωρίζω.
> Κατά την αποσυμπίεση του αρχείου, βάζω τον κωδικό αλλά μου βγάζει σφάλμα
> unsupported compression method 99.
> Ξέρει κανείς τί είναι αυτό; Δεν μπόρεσα να βρώ κάτι συγκεκριμένο στο δίκτυο.

Τι κατάληξη έχει το αρχείο  .tar , .tar.gz , .rar , .zip  η κάτι άλλο .
Μήπως σου λείπει κάτι ?