[Greeklug] Πρόγραμμα για file hosting

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Παρ 6 Αυγ 2010 15:55:41 EEST

Στάθη υπάρχει το yousendit. Ανεβάζεις το αρχείο, σου δίνει ένα link και το
δίνεις στον ενδιαφερόμενο. Το αρχείο θα υπάρχει για κάποιες μέρες εκεί.
Το χρησιμοποιεί ο ξαδελφός μου για να στέλνει μεγάλα αρχεία σε πελάτες.

Ευχαριστώ

Στις 6 Αυγούστου 2010 1:13 μ.μ., ο χρήστης Stathis Iosifidis (aka
diamond_gr) <diamond_gr στο freemail.gr> έγραψε: