[Greeklug] ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΥΠΟΤΙΤΛΩΝ.

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Παρ 30 Απρ 2010 09:43:17 EEST

Καλημέρα,

Εγκατέστησα το συγκεκριμένο πρόγραμμα αλλά οταν φορτώνω το video το
πρόγραμμα κλείνει. Ξέρεις κάποιος τι συμβαίνει???
Το εχω εγκαταστήση και σε 10.04 και σε 9.10. Το ίδιο πρόβλημα και στις 2
διανομές.

Στις 29 Απριλίου 2010 4:30 μ.μ., ο χρήστης Stathis
<diamond_gr στο freemail.gr>έγραψε: