[Greeklug] Νομιμοποίηση των trackers

George Kaklamanos gekaklam στο gmail.com
Πεμ 1 Απρ 2010 21:09:59 EEST

2010/4/1 Stavros Temertzidis <bullgr στο gmail.com>

> Επειδή βαριέμαι να γράφω, πατήστε στο παρακάτω link και δώστε μεγάλη
> προσοχή:
> http://www.youtube.com/watch?v=z766RbXam6Y&feature=player_embedded
>
> ΥΓ
> Το νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις... Αλήθεια, οι διαχειριστές του gamato
> έκοβαν αποδείξεις, πλήρωναν ΤΕΒΕ, πλήρωναν το ΦΠΑ στο κράτος; Ή ήταν όλα
> "μαύρα";
>
> Γιατί όταν δίνεις ή διατίθεσαι να δώσεις 5.000 ευρώ χορηγία σε αφίσα, αυτά
> τα χρήματα από που προκύπτουν; Δηλώνουν τα έσοδα του site στη φορολογική
> τους δήλωση;

> [...]
Επειδή αυτό με τα 5000Ε για χορηγία σε γνωστή εκδήλωση, το έχεις αναφέρεις
αρκετές φορές, να διευκρινήσω το εξής, μιας και ήμουν μπροστά όταν γινόταν η
συζήτηση για αυτό το θέμα και τα άκουσα από πρώτο χέρι.
Καταρχήν το ποσό που αναφέρθηκε για χορηγία ήταν γύρω στα 500-1000 ευρώ, όχι
το τρελό ποσό των 5000 που αναφέρεις. Επίσης (οι του gamato) είπαν εξαρχής
ότι δέν ήθελαν να μπούν ούτε στην αφίσα ούτε να φαίνονται πουθενά. Από την
πλευρά αυτών της διοργάνωσης υπήρχε η σκέψη πώς άν γινόταν η χορηγία δέν θα
ήταν σωστό να μήν φαίνονται κάπου. Οπότε εγώ αυτο που κατάλαβα ήταν ότι δέν
θα το έκαναν για διαφήμηση δική τους, αλλά επειδή πραγματικά ήθελαν να
βοηθήσουν την διοργάνωση και γι'αυτό τους παραδέχομαι. Από την στιγμή όμως
που ούτε έγινε, ούτε πρόκειτε να γίνει νομίζω ότι πρέπει να σταματήσουμε να
το συζητάμε και να τους κατακρίνουμε γι'αυτό.

Υ.Γ. Σόρρυ για την μορφή των δυο προηγούμενων mail, αλλά είμαι σε λάπτοπ
γνωστού με windows7 και δέν την παλεύω ούτε με τα windows, ούτε με κάτι
συντομεύσεις που έχει βάλει, ούτε χωρίς thunderbird. Ελπίζω αυτό να έρθει
σωστά. [?]
Ένα συννημένο που δεν περιέχει κείμενο καθαρίστηκε...
Όνομα: δεν είναι διαθέσιμο
Τύπος: image/png
Μέγεθος: 569 bytes
Desc: δεν είναι διαθέσιμο