[Greeklug] Νομιμοποίηση των trackers

Dimitris Diamantis (aka ftso) kotsifi στο gmail.com
Πεμ 1 Απρ 2010 19:52:16 EEST

Στις 01 Απριλίου 2010 7:19 μ.μ., ο χρήστης Stavros Temertzidis
<bullgr στο gmail.com> έγραψε:
> Επειδή βαριέμαι να γράφω, πατήστε στο παρακάτω link και δώστε μεγάλη
> προσοχή:
> http://www.youtube.com/watch?v=z766RbXam6Y&feature=player_embedded
> ΥΓ
> Το νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις... Αλήθεια, οι διαχειριστές του gamato
> έκοβαν αποδείξεις, πλήρωναν ΤΕΒΕ, πλήρωναν το ΦΠΑ στο κράτος; Ή ήταν όλα
> "μαύρα";
> Γιατί όταν δίνεις ή διατίθεσαι να δώσεις 5.000 ευρώ χορηγία σε αφίσα, αυτά
> τα χρήματα από που προκύπτουν; Δηλώνουν τα έσοδα του site στη φορολογική
> τους δήλωση;
> [...]

Αν θυμάμαι σωστά, το gamato είχε 3 διαφημίσεις εκ των οποίων η μια για
το ubuntu.
Πόσα χρήματα μπορείς να πάρεις απο 2 διαφημίσεις έτσι ώστε να
πληρώσεις servers και bandwidth για 600.000 άτομα και να σου
περισσέψουν κιόλας...?
Σίγουρα δεν πιστεύω ότι έμπαιναν μέσα, αλλά σίγουρα έβγαζαν πάρα πολύ
πιο λίγα από αυτά που μπορούσαν να βγάλουν...
Επίσης, από πότε οι διαφημίσεις στο internet έχουν αρχίσει να
φορολογούνται, γιατί μάλλον έμεινα λίγο πίσω?

--
www.ftsoogle.dom.gr