[Greeklug] SFD 2009 στη Δράμα

Kostas Boukouvalas boukouvalas στο gmail.com
Τετ 23 Σεπ 2009 00:37:10 EEST

Δηλαδή τώρα γιατί μας το κάνετε αυτό βραδυάτικα; Ζηλεύουμε τόσο πολύ...

Προσωπικά εδώ και δυο χρόνια θέλω να ανέβω μια εκδρομή στη Δράμα και
όλο δε μπορώ... μια απο αυτές τις μέρες ίσως πάρω και το Σέργιο που
έμεινε...

...με το κλειδί στην πόρτα (του αυτοκινήτου). χεχεχεχε - Μπράβο
παιδιά, συγχαρητήρια, ωραίοι.