[Greeklug] Όργανωση Ubuntu 'Jam' για 2-4 Οκτ 2009 (Παρ-Σαβ-Κυρ) για το Ubuntu-gr

Simos Xenitellis simos.lists στο googlemail.com
Δευ 14 Σεπ 2009 20:25:48 EEST

2009/9/14 Emmanouil Batsis (Manos) <manos στο abiss.gr>:

> Θα ήταν μεγάλη μας χαρά να φιλοξενήσουμε ένα Jam. Έχουμε τον απαραίτητο
> εξοπλισμό (thin clients, wireless, projector etc.) και κατάλληλη αίθουσα στα
> γραφεία μας ακριβώς απέναντι από τον σταθμό Νέας Ιωνίας.
>
> Καταλαβαίνω ότι μπορεί να υπάρχει μια μικρή προκατάληψη απέναντι σε νομικά
> πρόσωπα εταιρικής μορφής... ελπίζω να καταφέρουμε να την ξεπεράσουμε καθώς
> είμαστε Canonical/Ubuntu Partners και προωθούμε και εμείς το Ελεύθερο
> Λογισμικό όπως όλοι σε αυτή την λίστα.

Πολύ ωραία!
Ίσως μια μικρή προκατάληψη να είναι ελληνική ιδιαιτερότητα, ωστόσο
νομίζω ότι έχουμε ωριμάσει ως κοινότητα.

Είχα την ευκαιρία να πάω στο προηγούμενο London Bugjam, όπου έγινε στα
γραφεία μιας χρηματιστηριακής εταιρίας στο οικονομικό κέντρο του
Λονδίνου. Δύο Λινουξάδες που δούλευαν στην εταιρία κατόρθωσαν να
πείσουν τη διοίκηση να δώσει το χώρο συνεδριάσεων για το Σ/Κ για το
Jam event. Η εταιρία δεν είχε σχέση με το ΕΛ/ΛΑΚ, και υπήρχε ζήτημα με
πιθανό liability με το να δεχτούν τόσους αγνώστους στα γραφεία όλη τη
μέρα. Οπότε, για την περίπτωσή σου νομίζω ότι διαθέτεις τον πιο
κατάλληλο χώρο.

Λοιπόν, μπορείς να
1. βάλεις την πρώτη καταχώρηση για Ελλάδα, στο
https://wiki.ubuntu.com/UbuntuGlobalJam/Events
2. ακολουθήσεις τα βήματα κατά το
https://wiki.ubuntu.com/UbuntuGlobalJam/Events (Running an event) για
τη δημοσιοποίηση του Jam
Για παράδειγμα, αναφέρει ότι μπορείς να φτιάξεις μπάνερ για τη
συνάντηση. Μόλις τα φτιάξεις μπορούμε να τα βάλουμε άμεσα στο
ubuntu-gr.org, planet.ellak.gr κτλ.

Σίμος