[Greeklug] Πως θα καταλάβω αν ένας σκληρός δίσκος είναι χτυπημένος;

Stathis diamond_gr στο freemail.gr
Τετ 9 Σεπ 2009 23:56:45 EEST

Έχω ένα σκληρό δίσκο και νομίζω ότι είναι χτυπημένος. Τον σύνδεσα
εξωτερικά με USB και τον άνοιξα με το Gparted. Εκεί τον φερμάρισα ;-) σε
ext3 σε 1 partition (είναι 80άρης) και μου δούλεψε κανονικά. Έχω την
εντύπωση ότι άκουγα ένα θόρυβο σαν να δυσκολευόταν να περάσει ένα σημείο.
Υπάρχει κάποια εντολή που να βλέπει αν ένας δίσκος είναι ΟΚ ή χτυπημένος;

Έχω βρεί την badblocks -vsn καθώς και την fsck. Τί να προτιμήσω; Πως να
την εκτελέσω;
Ευχαριστώ