[Greeklug] Διοργάνωση Fosscomm στη Thessaloniki?!

Christos Bacharakis cmpahar στο gmail.com
Δευ 7 Σεπ 2009 04:33:15 EEST

Στην Κρήτη κατά την διάρκεια του Greek Coding Camp 2009 έπεσε η ιδέα η
επόμενη Fossomm να γίνει στη Θεσσαλονίκη. Αυτό όμως αποτέλεσε και αποτελεί
ακόμη μια ιδέα η οποία χρειάζεται πολύ σκέψη, σοβαρότητα και μεράκι για να
υλοποιηθεί.
H ιδέα μου άρεσε πάρα πολύ και πιστεύω πως αν βρεθούν και άλλα άτομα με
όρεξη θα μπορέσουμε να διοργανώσουμε μια επιτυχημένη Fosscomm στη
Θεσσαλονίκη. Τι λέτε λοιπόν; Το προτείνουμε; Μπορεί να είναι ακόμη νωρίς
αλλά η επιτροπή της fosscomm όρισε σαν χρόνο υποβολής υποψηφιοτήτων για την
ανάληψη της επόμενης το διάστημα από 6 έως 15 Σεπτεμβρίου.
Μέχρι τώρα έχω επικοινωνήσει με την Στέλλα Ρούζη, τον Χουτουρίδη Χρήστο και
τον Γιώργο Καριωτάκη οι οποίοι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν και να τρέξουν
για την διοργάνωση. Παρ' όλα αυτά θα χρειαστούν και άλλα άτομα ικανά και με
μεράκι να βοηθήσουν στη διοργάνωση. Υπάρχουν αρκετές ιδέες στο τραπέζι όσον
αφορά την διοργάνωση και διεξαγωγή αλλά καλύτερα αυτά να συζητηθούν όταν
μαζευτούμε όλοι οι ενδιαφερόμενοι.

Παρακαλώ όποιος επιθυμεί να βοηθήσει/συνεισφέρει στην διοργάνωση της φετινής
fosscomm με κάθε τρόπο παρακαλώ ας κάνει reply στο παρόν mail ή ας μου
στείλει ένα προσωπικό mail στο cmpahar στο gmail.com

Σας ευχαριστώ πολύ
Μπαχαράκης Χρήστος

--
Christos Bacharakis