[Greeklug] Ποιά διανομή να διαλέξω για το laptop μου;

Stathis diamond_gr στο freemail.gr
Τετ 2 Σεπ 2009 19:26:53 EEST

Πιο πολύ συγκλείνω για Fedora σε gnome και μετά σε Mandriva σε KDE.
Πιθανό να τις παιδέψω και τις 2 και μετά κρατάω όποια μου αρέσει.

Γνωρίζει κανείς για Fedora, όταν γίνει εγκατάσταση, μετά μπορώ να
εγκαταστήσω όλα τα προγράμματα που γνωρίζω να δουλεύω με τον γνωστό
τρόπο προσθαφαίρεσης από τα αποθετήρια;

Η Mandriva παλιά που την εγκατέστησα, ψιλοαντιμετώπισα πρόβλημα με τα
Ελληνικά. Ελπίζω να διορθώθηκαν σε αυτή την έκδοση.

O/H Sergey Tsabolov έγραψε: