[Greeklug] Chromium και συγχρονισμός bookmark

Christos Bacharakis cmpahar στο gmail.com
Πεμ 29 Οκτ 2009 22:12:58 EET

2009/10/29 Savvas Radevic <vicedar στο gmail.com>

> Psakse na vreis to 'bookmark bridge'
> Ipirxe ena debian paketo, alla den ksero an douleuei gia chromium.
> Nomizo gia firefox apo kai pros opera douleuei!

> το

> εναλλακτικη.

> --
> Sent from my mobile device

Παιδιά, υπάρχει το weave από την mozilla. Eίναι ένα tool το οποίο
συγχρονίζει bookmarks, tabs, passwords, preferences everything!!
Δημιουργείς ένα account και είσαι ready. Υπάρχει επιλογή να συγχρονίζει μόνο
τα bookmarks για λόγους ασφαλείας αν και είναι ήδη αρκετά ασφαλές. Θα το
βρείτε στα mozilla labs στην διεύθυνση http://labs.mozilla.com/weave/

--
Christos Bacharakis
cmpahar στο gmail.com