[Greeklug] Παράταση υποβολής υποψηφιοτήτων

Stavros Temertzidis bullgr στο gmail.com
Παρ 23 Οκτ 2009 09:47:43 EEST

Η προθεσμία έληξε... Δεν σας το υπενθύμισα καθώς πιστεύω πως τελικά δεν θα
ήταν καλή ιδέα να κάνουμε παρουσίαση του συλλόγου στη φετινή fosscom...
Πρώτον γιατί δεν έχουμε να παρουσιάσουμε ως σύλλογος ακόμη έργο, και
δεύτερον γιατί με τη "προπαγάνδα" που έπεσε από το hellug, όλη η κοινότητα
ΕΛΛΑΚ θα μας περίμενε στη γωνία... Δεν είναι ότι φοβόμαστε (άλλωστε θα
βάζαμε τον Σόλων μπροστά και εγώ από πίσω θα τους βαρούσα!!!), αλλά δεν θα
ήταν καλό για την εικόνα του συλλόγου μας, οι όποιες διενέξεις.

Του χρόνου με το καλό, εφόσον θα έχουμε παράγει έργο, θα έχει ξεχαστεί το
θέμα και θα έχουν ηρεμήσει τα πνεύματα, μπορούμε να συμμετάσχουμε...

Έως τότε όμως θα πρέπει να δουλέψουμε όλοι μας με σύνεση και με χαμηλούς
τόνους ώστε να κερδίσουμε κόσμο με την συμπεριφορά μας... Και τότε δεν θα
έχει "μούτρα" κανένας να μας την πει, γιατί θα έχουμε αναιρέσει όλα αυτά για
τα οποία μας κατηγόρησαν στην "προπαγάνδα" του hellug...

Τα κεφάλια κάτω, η γλώσσα μέσα και *Δ**ΟΥΛΕΙΑ*... Και του χρόνου θα τους
δείξουμε ποιοι είμαστε...

ΥΓ
Ελπίζω να μην δηλώσατε συμμετοχή και να μην το ανακοινώσατε στη λίστα;

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10