[Greeklug] Ubuntu Karmic Koala (9.10) Release Party Θεσσαλονίκης

Dimitris Diamantis (aka ftso) kotsifi στο gmail.com
Τετ 21 Οκτ 2009 17:04:46 EEST

Στις 21 Οκτωβρίου 2009 4:38 μ.μ., ο χρήστης Kostas Boukouvalas <
boukouvalas στο gmail.com> έγραψε:

> Αν μου βρεις πως γίνεται... γιατί είδα όλες τις επιλογές και δε βρήκα
> κάτι σχετικό.

> να

> http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=34&t=6950&p=77988#p77922

> e-mail

> το

Share->See who has access...->Tab(People with access)-> *Change* (κάτω)->People
can edit this item without signing in.
--
www.ftsoogle.dom.gr