[Greeklug] Ubuntu Karmic Koala (9.10) Release Party Θεσσαλονίκης

Kostas Boukouvalas boukouvalas στο gmail.com
Τετ 21 Οκτ 2009 15:19:46 EEST

Now it's ok. Να το γράψω και εδώ:

Προσέθεσα όλους όσους έκαναν αίτηση. Ζητώ συγγνώμη δεν έχω ξανακάνει
σε αυτό το βαθμό share κάποιο αρχείο. Λογικά τώρα, θα μπορείτε όλοι να
προσθέσετε/τροποποιήσετε τη συμμετοχή σας.

Λογικά τώρα μπορείτε αμέσως, αν χρειαστεί αίτηση, θα προσθέσω όποιον κάνει.