[Greeklug] Openstickers

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Παρ 16 Οκτ 2009 17:47:52 EEST

Ηδη κατέβασα τα αρχεία ολα. Καλό θα ήταν να τυπώσουμε μερικά και να τα
έχουμε στο release party 9.10. Να τα δίνουμε στους παρευρισκόμενους.
ΕΣγω θα τυπώσω μερικά ετσι για την πλάκα μου.

Στις 15 Οκτωβρίου 2009 10:08 μ.μ., ο χρήστης Stathis <diamond_gr στο freemail.gr