[Greeklug] [Διαχειριστής] Petition για dual boot

Sergios Tsabolov sergios στο greeklug.gr
Κυρ 4 Οκτ 2009 22:26:42 EEST

Ναι ξεκίνα το δεν υπάρχει από μας κανένα πρόβλημα θα την στηρίξουμε την
προσπάθεια αυτή με κάθε τρόπο .
Κάνω κοινοποίηση το μήνυμα στην λίστα να το δούνε όλοι .

Στις 04-10-2009, ημέρα Κυρ, και ώρα 21:43 +0300, ο/η
laotse1976 στο yahoo.com έγραψε: