[Greeklug] Ψηφιακό Αρχείο της ΕΡΤ

Kostas Boukouvalas boukouvalas στο gmail.com
Κυρ 15 Νοε 2009 09:38:19 EET

> Για να είναι φορέας, φορέας with balls (όπως τουλάχιστον τον εννοείς
> εσύ) θέλει από πίσω του μια υποδομή, σημαντικό αριθμό full time
> υπαλλήλων και ένα budget που αντιστοιχούν σε μία κανονική εταιρία.

Αυτο ακριβώς θέλω εγώ.

> Υποδομή και budget θέλουν πολύ χρήμα, full time εργασία δεν μπορεί να
> προσφερθεί από τα μέλη είτε είναι απλά μέλη είτε μέλη του ΔΣ για να μην
> αναφέρω ότι όταν έχεις διασπασμένη μια, ούτως ή άλλως μικρή σε μέγεθος,
> κοινότητα διασπασμένη σε 10000 διαφορετικούς υποφορείς και ομάδες ο
> συνολικός διαθέσιμος χρόνος είναι ελάχιστος.

Δεν υπάρχει διάσπαση, υπάρχουν τοπικές ανάγκες. Το πως και γιατί
κάποια πράγματα γίνανε "στραβά" το ξέρεις. Εξ' άλλου ακόμα και να
είναι έτσι όπως το λες, το fork είναι το πιο δημιουργικό στοιχείο του
ελ/λακ.

> Οι περισσότεροι από εμάς ξέρεις πολύ καλά ότι είμαστε εθελοντές και όχι
> επαγγελματίες συνδικαλιστές.

Μπορούμε να είμαστε "επαγγελματίες εθελοντές" όσο αντιφατικό και αν
ακουγεται αυτό;

> [...]
> κάνεις ότι μπορείς με όποιο τρόπο συνεννόησης μπορείς με ότι λάθη μπορεί
> να κάνεις. Άλλωστε όποιος θέλει να συμμετάσχει, να βοηθήσει και να είναι
> μέρος της προσπάθειας πότε δεν βρήκε κλειστές πόρτες.
>
> Κάποια στιγμή ας σταματήσουμε την γκρίνια και την μιζέρια και ας
> δουλέψουμε όλοι μαζί με τον τρόπο που μπορεί ο καθένας καλύτερα έχοντας
> σαν στόχο την σύνθεση απόψεων και ενεργειών για έναν θετικό στόχο και
> όχι τις απαιτήσεις και την κριτική. Ιδίως σε μια περίοδο που φαίνεται
> ότι οι συγκυρίες ευνοούν το Ελεύθερο Λογισμικό.

Δε κατηγορήθηκε κανείς για σκοτεινές συνομοσίες, αλλά όταν κάποιος
(εγώ) προσπαθεί να προβάλλει την όμορφη πλευρά ενός φορέα σε κάποιους
που ακούνε τις θεωρίες συνομωσίας και τα γεγονότα τον "αδειάζουν"
είναι επακόλουθο και εγώ στη καλύτερη περίπτωση να σταυρώσω τα χέρια,
στη χειρότερη να πιστέψω σε αυτές. Ακριβώς επειδή επιλέχτηκε αυτός ο
"μοναχικός" τρόπος δράσης, πρέπει να αποδεικνύεις οτι δεν είσαι
ελέφαντας συνέχεια.

Αλλιώς ακόμα και αν δεν ισχύει η θεωρία συνομωσίας θα σου μείνει η ρετσινιά.