[Greeklug] [Thelug] Infosystem

anastasis xouzafiris rinugr στο hotmail.com
Πεμ 12 Νοε 2009 00:35:56 EET

Πραγματικά, δεν ξέρω τι να πω, απλα ρε παιδια μην ασχολείστε!

Εγω το μόνο που έχω να πω είναι ότι αν χρειαστείται κανα χεράκι απλα σφυρίξτε..
r1nu- το nick του irc, απλα πείτε μου.

Οσο για τα LUGs και τις υπόλοιπες μαλακίες ειναι, οτι αυτα μας έφαγαν παλαιοτερα και στον TheLUG, οτι θέλανε καποιοι να ακουγεται το ονομα τους, το θέμα δεν ειναι το ονομα του συλλογου ουτε του Δ.Σ. ουτε κανενος, το θέμα ειναι οι κοινες ιδέες/φιλοσοφιες/κα***ες για το ενα και μοναδικο πραγμα το ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ και το ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ.

Πραγματικα κριμα γιατι ενω προ-περσι το καλοκαίρη ολοι χαιρομασταν που "ξαναφεραμε" τον TheLUG μας φαγαν το οτι δεν κλεισαμε πορτες απο την αρχη σε θεματα συλλογων, ονοματων και εσωτερικων Δ.Σ.

Καλη σας νύχτα
Anastasios Xouzafeiris - Computer Science Department of Thessaloniki

System Administrator of DataLAN Corporation  (*.*)

Νέα Windows 7: Βρείτε τον κατάλληλο υπολογιστή για εσάς. Μάθετε περισσότερα.
http://windows.microsoft.com/shop