[Greeklug] Infosystem

Kostas Boukouvalas boukouvalas στο gmail.com
Τετ 11 Νοε 2009 16:49:13 EET

> (Πρόφανώ ο _λόγος_ που
> δημιουργήθηκε αυτός ο νέος σύλλογος, όπως τον αναφέρεις εσύ, δεν ήταν δική
> μου δουλειά να τον δημοσιεύσω, ειδικά απ' τη στιγμή που βασίζεται σε μια
> ανύπαρκτη συζήτηση)

Εντάξει, εγώ και 15 άλλοι, είμαι τρελός και τα έχω χαμένα και δεν
έγινε ποτέ άρση της συμμετοχής στη Fosscomm από τον πυρήνα της
συλλογικότητας Thelug όπως αυτή διαμορφώθηκε την περίοδο 2008-2009
(εξαιρουμένων 2-3 ατόμων) για το συγκεκριμένο λόγο ο οποίος
*επιβεβαιώθηκε* και από το Χρ. Χουτουρίδη όταν ήρθε στο εργαστήριο.

ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ ΡΕ; ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΑ. Εγώ ήμουν ο πρώτος που ήμουν υπέρ
αυτού του πράγματος αλλά Ο ΤΡΟΠΟΣ που παρουσιάστηκε και οι λέξεις που
χρησιμοποιήθηκαν ήταν λάθος. Δε θα σας πέσει η μύτη να το
παραδεχτείτε. Έγινε μαλακία. Ναι. Μετά έγινε και δεύτερη μαλακία εν
θερμώ και από αυτούς που ήταν αποδέκτες της πρώτης. Έτσι πάει στη
φύση: δράση-αντίδραση. Αλλά όχι οτι δεν υπάρχει. Έλεος πια.

Ούτε εγώ θα κουράσω τη λίστα με άλλα e-mail, ήθελα πολύ καιρό να πω
αυτά τα συγκεκριμένα πράγματα, να είναι τουλάχιστον δημόσια γιατί
κουράστηκα να απολογούμαι σε ανθρώπους που με ρωτάνε για το Greeklug
και τους στόχους του.

Όσο για τα υπόλοιπα για το HELLUG, να είσαι σίγουρς οτι δεν είμαι ο
μόνος που κάνει τις σκέψεις αυτές και να είσαι ευχαριστημένος με το
γεγονός οτι έχω το θάρρος και τα λεω δημόσια. Να φοβάσαι αυτούς που ως
χαρακτήρες τα κρατάνε μέσα τους και θα δείς τους μέχρι πρότινος
"φίλους" να "στα λένε" στη Γ.Σ.