[Greeklug] [Thelug] Infosystem

Kostas Boukouvalas boukouvalas στο gmail.com
Τετ 11 Νοε 2009 16:07:25 EET

Ως ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ στο παρακάτω μήνυμά σου:

Κάπου εδώ τελείωσε και η δική μου προσωπική γνωριμία με εσένα
προσωπικά, δε θέλω καμία συναναστροφή μαζί σου πλέον.

Γιατί σε εμένα *προσωπικά* είπες κάτι, έδωσες το λόγο σου και δε το
τήρησες τελικώς. Δηλαδή οτι θα έρθεις πριν την διεξαγωγή της έκθεσης
να συζητήσουμε για να έχουμε όλοι ΕΝΙΑΙΑ παρουσία την οποία *ήδη από
τον Αύγουστο* είχαμε εξασφαλίσει σε 32 τ.μ. και ακριβώς σε είχα
ενημερώσει μεταξύ άλλων και γι' αυτό και σου είχα πει χαρακτηριστικά
"δεν είναι ανάγκη να γράφει το όνομα κάποιου συλλόγου η ταμπέλα,
μπορεί να γράφει Linux Hellas ή σκέτο Linux".

Επίσης:

Για το γεγονός οτι από τη μεριά σου όλα έγιναν στα μουλωχτά (ως προς
τα μέλη του HELLUG αλλά ως και προς εμένα που ως βλάξ σε ενημέρωσα οτι
"έχουμε ήδη κλείσει χώρο") και καλύτερα να πεις την αλήθεια οτι δηλαδή
η παρουσία του HELLUG στην Infosystem έχει σχέση με την Εταιρεία
ΕΛ/ΛΑΚ κάτι το οποίο ΔΥΣΤΥΧΩΣ ως μέλος HELLUG το πληροφορήθηκα από τον
Χρ. Χουτουρίδη όταν ήρθε στο Εργαστήριο όταν αυτό ήταν ακόμα στην οδό
Πτολεμαίων και το επιβεβαίωσα με άνθρωπο μέσα από την Εταιρεία ΕΛ/ΛΑΚ.

Για το γεγονός οτι δεν έκανα ρόμπα το Δ.Σ. του HELLUG ενώ θα μπορούσα
να αναφέρω ΟΛΑ ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΝΑ όσα αρνητικά που μας μετέφερε ο κύριος
Χατζηαναστασίου όταν πήγαμε να συζητήσουμε για stand. Οτι δεν έβρισκε
ούτε ένα τηλέφωνο για να συζητήσει μαζί σας την υπερ-πρόταση για
super-duper open source έκθεση που του κάνατε, οτι κατέβηκε στην Αθήνα
και δεν έβρισκε 1 μέλος! του Δ.Σ. στην dte για να μιλήσει σχετικά με
αυτό το θέμα, κ.α.

Για το γεγονός οτι δεσμεύτηκα μέχρι ενός ορισμένου σημείου στο Χρήστο
Ρικούδη και στο Νίκο Παπάζογλου με τους οποίους ανοίξαμε το κοινό
λογαριασμό πριν από ένα χρόνο, οτι τα λεφτά που περισσέψανε (δηλαδή τα
520 ευρώ) θα πάνε ακριβώς για να πληρωθεί μέρος της έκθεσης (για την
οποία η προσφορά που μας έγινε ήταν γύρω στα 700-800 ευρώ). Ιδέα που
θα ικανοποιούσε ίσως και το Γιώργο Καργιωτάκη που αν και την ανέφερε
πρώτος στη λίστα, ας γνωρίζει τώρα εκ των υστέρων, οτι ορισμένα
πράγματα τα έχουν σκεφτεί ήδη κάποιοι οι οποίοι δεν είναι και τόσο
ηλίθιοι όσο νομίζει.

Για το γεγονός οτι τελικώς ο νέος σύλλογος δεν θα συμμετέχει στην
έκθεση, για κάποιους δικούς του προσωπικούς λόγους και οχι επειδή
τραβάει ζόρι με τις άλλες συλλογικότητες όπως ορισμένοι θα σπεύσετε να
συμπεράνετε βιαστικά ως άλλες Πυθίες.

Ας είναι αυτό το e-mail δημόσιο και ας χαλάσω επιτέλους και εγώ για
ακόμη μια φορά την εικόνα μου, προς χάριν της αλήθειας και επιτέλους
για να σταματήσει αυτό το παραμύθι οτι "ο Greeklug είναι ο κακός
σύλλογος" όπως χαρακτηριστικά μας ανέφεραν οτι τους είπανε κάποιοι,
δύο πιτσιρικάδες που ήρθανε μια μέρα στο lab.

ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ας βγει δημόσια σε μια λίστα Ο ΛΟΓΟΣ που ξεκινήσανε όλα
και δημιουργήθηκε αυτός ο "κακός και στραβός" σύλλογος που τολμά και
έχει πανελλήνιο χαρακτήρα:

ΔΗΛΑΔΗ Η ΜΟΥΛΩΧΤΗ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΕΡΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ LUGS ΣΤΗ
FOSSCOMM 2009.

ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΤΑ @@ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ

ΑΡΧΙΣΤΕ

RIGHT FUCKING NOW ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.

Τέλος και σας εύχομαι καλά να περάσετε και να χαίρεστε την παρουσία
σας μαζί με τους "5 νοματέους", εγώ νιώθω σαν πουλάκι σαν να
εξομολογήθηκα.