[Greeklug] Κάρτα γραφικών μου τα δείχνει όλα μπλέ μετά από αναβάθμιση σε 9.10

ΚΙΝΗΣΗ kinesis.physiotherapy στο gmail.com
Παρ 6 Νοε 2009 11:59:56 EET

Καλημέρα
Μετά την αναβάθμιση σε 9.10 αντιμετωπίζω και εγώ πρόβλημα. Δε μου δίνει
ανάλυση στην οθόνη 1400*900 ενώ πάνω στη μπάρα μου βγάζει ένα σημαδάκι που
όταν το πατάς λέει *άγνωστο*. Ούτε ξέρω τι σημαίνει αυτό.
και έχει την ανάλυση 1250*1024

Έχει κανείς καμιά ιδέα;

Ευχαριστώ

Στις 06 Νοεμβρίου 2009 11:05 π.μ., ο χρήστης Solon Savvidis <
g00fylists στο gmail.com> έγραψε: