[Greeklug] Προβλήματα σε χρήστες παγκόσμια μετά την αναβάθμιση σε 9.10

Stathis diamond_gr στο freemail.gr
Τετ 4 Νοε 2009 17:04:58 EET

Και εγώ αντιμετωπίζω προβλήματα:

1. Κάποιες φορές πχ στο thunderbird κάνοντας κλικ σε επόμενο μαιλ κάνει
μονο flickering η οθόνη.
2. Βγάζει πρόβλημα το nautilus και λέει report problem. Μοιάζει σαν το
κρασάρισμα των παραθύρων που έλεγε αποστολή προβλήματος...Το θέμα είναι
ότι δεν ξέρω και τί πρόβλημα είναι ακριβώς γιατί περιγράφει κάτι.
3. Μια φορά μου χτύπησε και η nVidia Corporation GeForce 8400 GS
[10de:06e4] (rev a1) που πάι δεν γνώριζα πως να περιγράψω το πρόβλημα
στην αποστολή προβλήματος.

Ίσως ενυσχύονται οι απόψεις μου να το γυρίσω σε KDE (λόγω Gnome 3 που
δεν μου άρεσε) και ίσως και σε άλλη διανομή (Κώστα γιατί rpm μακρυά; )

O/H Ioakim Tellidis έγραψε: