[Greeklug] Ubuntu-9.10-Guest Session

Mixas GR mixas_gr στο hotmail.com
Τρί 3 Νοε 2009 18:50:23 EET

> Και έχεις πάρει ήδη την απάντηση .

Ισως δεν κατάλαβες τι θέλω να πω...

εννοώ ότι θέλω να το κλείσω(!) ή αν δεν γίνετε αυτό να το τροποποιήσω στα μέτρα μου!
Για εμένα αυτό το πράγμα, το να υπάρχει ένας λογαριασμός που δεν έχεις δικαιώματα να κλείσεις ή να πειράξεις, ακούγεται σαν τρύπα ασφαλείας!

Δηλαδή ο καθένας θα μπορεί να μπει(;) σε έναν guest session να κάνει ότι είναι να κάνει κ μετά να εξαφανίσει τα ίχνη του αυτόματα!

Νέα Windows 7: Βρείτε τον κατάλληλο υπολογιστή για εσάς. Μάθετε περισσότερα.
http://windows.microsoft.com/shop
Ένα συνημένο HTML καθαρίστηκε...