[Greeklug] Welcome to LinPC.us ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ PCLINUXOS

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Τρί 29 Δεκ 2009 14:07:13 EET

Κώστα μου μην ανησυχείς. Εχουμε προεδράρα με conne στην Αμερική.
Θές τίποτα παραπάνω?????

Στις 29 Δεκεμβρίου 2009 1:30 μ.μ., ο χρήστης Kostas Boukouvalas <
boukouvalas στο gmail.com> έγραψε:

--
P Think before you print.
Argyriou Sokrates