[Greeklug] Διαγραφή από σύλλογο

Ioakim Tellidis tellidis στο greeklug.gr
Κυρ 27 Δεκ 2009 05:04:50 EET

Επαναλαμβάνω πως έχετε διαγραφεί εδώ και ΜΗΝΕΣ από τον σύλλογο.  Για
να αφαιρεθείτε όμως και από τις λίστες, θα πρέπει να γίνει μετά από
εξουσιοδότηση της ΓΣ.

Λίγη υπομονή κύριοι και θα σας αφαιρέσουμε μαζί με 1-2 άλλους που
εξεδήλωσαν την επιθυμία.

@ftso
Δεν χρειάζεται να περάσεις από τον σύλλογο Δημήτρη. Για το χαρτί (αν
υπάρχει ακόμα μετά από 8-10 μήνες...) θα δούμε πως θα γίνει να σου
παραδοθεί εκτός συλλόγου.