[Greeklug] Το πρώτο μου μήνυμα

Kostas Boukouvalas boukouvalas στο gmail.com
Πεμ 17 Δεκ 2009 14:45:46 EET

Πάνο καλησπέρα,

Καλωσόρισες και αν είσαι στη Θεσσαλονίκη και θέλεις μπορείς να περάσεις τα
απογεύματα και από Παπαναστασίου 18 για να γνωριστούμε και από κοντά.

Όσον αφορά το VirtualBox ίσως κάνει τη δουλειά σου και λίγο καλύτερα
δεσμεύοντας και λιγότερη μνήμη. Πραγματικά σε σύγκριση κανονικής
εγκατάστασης Windows και μιας μέσω Linux σε VirtualBox η δεύτερη υπερέχει
στον τομέα της μνήμης.

Αν δεν είσαι τόσο εξοικειωμένος, στο forum ήδη υπάρχει αναρτημένη η
παρουσίαση

http://forum.greeklug.gr/viewtopic.php?f=55&t=229

οπότε μπορείς να τη κατεβάσεις και αν έχεις κάποια απορία σχετικά με το
VirtualBox ρώτα στο forum πάλι.

Αν ασχολείσαι με προγραμματισμό εντατικά ίσως στη βιβλιοθήκη του Εργαστηρίου
μας μπορείς να βρεις κάτι που σε ενδιαφέρει:

http://forum.greeklug.gr/viewtopic.php?f=3&t=222

Βέβαια, αν έχεις το χρόνο μπορείς να δείξεις και σε μερικούς που δε
γνωρίζουν μερικά πράγματα για προγραμματισμό. (Including me :P )