[Greeklug] [Fwd: Re: eurobank e-banking (AGAIN)]

Nikolaos Papazoglou npapazoglou στο gmail.com
Παρ 11 Δεκ 2009 20:08:37 EET

Eπειδή έχω επαγγελματική σχέση με τη euroban λόγω e-commerce, είμαι γνώστης
- παθών.

Το e-banking δουλεύει "μερικώς" με linux + firefox. Μερικές δυνατόητες δεν
υποστηρίζονται.
Το e-commerce για να μπεις στην κονσόλα ελέγχου των πιστωτικών καρτών,
πληρωμών κλπ απαιτεί internet explorer και όχι με wine linux κλπ, αλλά
original σε περιβάλον windows.

Έχω μιλήσει μαζί τους πολλές φορές και μου απάντησαν ότι η εταιρεία που το
είχε υλοποιήσει τότε είχε βασιστεί σε αυτές τις πλατφόρμες και ότι στα
σχέδιά τους είναι να το αλλάξουν με ένα διαπλατφορμικό.

Από τότε πέρασαν 8 μήνες... και ακόμα χρειαζόμαστε ένα pc με windows ειδικά
για την Eurobank.

Θα ήταν καλό να τους κοινοποιήσουμε αυτό το διάλογο, ή να σταλεί επιστολή
από φορέα όπως ο Greeklug που είναι επίσημος σύλλογος και θα έχει
περισσότερο κύρος.

Στις 11 Δεκεμβρίου 2009 7:47 μ.μ., ο χρήστης GREEK.L.U.G.
<lab στο greeklug.gr>έγραψε: