[Greeklug] printer

Nick Demou ndemou στο gmail.com
Πεμ 10 Δεκ 2009 18:04:54 EET

2009/12/9 Nikos Delis <delis στο greeklug.gr>:

> παιδες καλησπερα,
> μια αποψη η γνωμη?Σχετικα με
> πολυμηχανημα+φαξ 1.hp ,epson,cannon? 2.wireless
> μανησιο η νορμαλ με ασυρματο print server?
> Ολα σε σχεση με ubuntu 9.10
> --

η εμπειρία μου μέχρι στιγμής με HP είναι ότι έχει από τα καλύτερα
support για linux
έχω παίξει στο γραφείο και στο σπίτι με πάνω από 4εις εκτυπωτές και
κανά δυο σκάνερς HP χωρίς πρόβλημα
ο πιο πρόσφατος είναι network πολυμηχάνημα (HP LaserJet m1120n) και
παίζει πλήρως και σαν printer και σαν scaner (για κάποιο λόγο σε
windows XP δίπλα μου δεν μπορούν να σκανάρουν δικτυακά). Θυμάμαι
μάλιστα ότι πριν τον αγοράσω που τσέκαρα το site της HP είχε επισήμως
"supported OS: Linux".

ΟΜΩΣ OTI KAI NA ΠΑΡΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΨΑΞΕ ΣΤΟ Google για να είσαι σίγουρος ότι
θα παίξει (ή ότι θα παίξει με κόπο που είσαι διατεθειμένος να κάνεις)
--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS