[Greeklug] printer

SOKRATES ARGYRIOU sargirio στο gmail.com
Πεμ 10 Δεκ 2009 09:54:42 EET

Καλημέρα και από μένα.

Εγώ εχω ενα πολυμηχάνημα το officejet JA-4580 και με εναν print-server της
levelone δουλεύει άψογα δικτυακά. Δεν μπορώ να δουλέψω το scanner μόνο αλλά
δεν εχω πρόβλημα. Οι εκτυπώσεις ειναι κανονικές και χωρίς προβλήματα.
Αν θές print-server τότε θα σε συμβούλευα εναν level-one που ειναι και
δοκιμασμένος.

Ευχαριστώ.

Στις 10 Δεκεμβρίου 2009 1:58 π.μ., ο χρήστης Ioakim Tellidis <
tellidis στο greeklug.gr> έγραψε: