[Greeklug] printer

Ioakim Tellidis tellidis στο greeklug.gr
Πεμ 10 Δεκ 2009 00:44:19 EET

HP USB 1213 deskjet  (print / copy / fax με εξωτερικό software)
δουλεύει τέλεια  (8.04 - 9.10)

HP 1100A Laserjet Scanner Printer Copier Fax      δουλεύει τέλεια
((8.04 - 9.10)

HP 2600n Laserjet Color (print / copy / όχι FAX)    δουλεύει τέλεια
(8.04 - 9.04)

Για winxp δεν μπορώ να βοηθήσω...