[Flsalaminas] Συνάντηση Σαββάτου

tsakf στο tsakf.org tsakf στο tsakf.org
Δευ 22 Οκτ 2012 17:51:01 EEST

Είχα πήξει με το να προσπαθήσω να στήσω το studio εδώ στον σταθμό και
ήμουν χαμένος στον κόσμομου. Οπότε δεν ξέρω τι έγινε το Σάββατο.

Πιστεύω ότι από την 1η Νοεμβρίου θα έχω την εκπομπή. Οπότε εάν
συζητήσατε για το πότε θα κάνουμε το installfest, ρίξτε το στην λίστα.
Αλλιώς να το συζητήσουμε από εδώ.  Επίσης, η εκπομπή που θα έχω, θα έχει
σχέση με το ελεύθερο λογισμικό και το linux. Εννοείται ότι θα κάνουμε
και κάποιες συνεντεύξεις με εσάς για να διαδόσουμε το flsalaminas.org.

Sorry που δεν μπόρεσα να έλθω, αλλά είχαμε deadline μέχρι χθές να
τελειώσουμε το studio, για να γίνει σήμερα η συνάντηση των παραγωγών.
Εάν νομίζετε ότι υπάρχει ανάγκη να κάνουμε μια συνάντηση ακόμη, γιατί
δεν είπατε τίποτα το Σάββατο, ας την κάνουμε.