[Flsalaminas] Συνάντηση Οκτωβρίου

tsakf στο tsakf.org tsakf στο tsakf.org
Σαβ 6 Οκτ 2012 05:16:00 EEST

Πρέπει πάντως να βάλουμε μία τάξη σχετικά με τις συναντήσεις, για να
μπορούν να έλθουν και άλλοι. Σήμερα γίνεται στο Πανεπιστήμιο Πειραιά
συνέδριο για εκπαιδευτικό λογισμικό και θα είναι και οι δύο γνωστοί μου
εκεί, αλλά έχω και εγώ δουλειά εδώ και δεν μπορώ να πάω. Μέσα στον
Οκτώβριο, θα έχει ολοκληρωθεί η λειτουργία του σταθμού, οπότε μπορούμε
να κάνουμε ανακοινώσεις και από εκεί. Ας κάνουμε την συνάντηση το τρίτο
Σάββατο του Οκτωβρίου, να κανονίσουμε και πότε θα κάνουμε το
Installfest.

Περισσότερες πληροφορίες για την Flsalaminas λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου