[Flsalaminas] blogpost/ IRC/ Installfest

George Anastasiou dr.george995 στο gmail.com
Κυρ 27 Μάϊος 2012 14:03:57 EEST

Πρέπει να το εγκαινιάσουμε και το IRC μια φορά όλοι μαζί :P Να δουμε και
για το installfest και να δούμε πότε θα κάνουμε και κανονική συνάντηση.
Στις 27-05-2012, ημέρα Κυρ, και ώρα 12:04 +0300, ο/η Νέστος έγραψε: