[Flsalaminas] Συνάντηση στον Όμιλο

tsakf στο tsakf.org tsakf στο tsakf.org
Παρ 9 Μαρ 2012 12:17:12 EET

Ωραία, ας ανακοινώσουμε ότι μας φιλοξενεί ο Σκακιστικός όμιλος
Σαλαμίνας και οι συναντήσεις μας πια θα γίνονται εκεί. Να βάλουμε την
ημερομηνία και τον τόπο συνάντησης στο blog μας.

Έχω ένα πολύ ωραίο θέμα, που πρέπει να συζητήσουμε.

Ένας γείτονας και φίλος ανήκει στην ομάδα ΝΑΥΜΑΧΙΑ. Ξεκίνησε μια
προσπάθεια αφύπνισης για το τι πρέπει να κάνουμε για να απαλύνουμε τα
αποτελέσματα της κρίσης. Στην πρώτη συνάντηση στην Μπόγρη, μαζεύτηκαν
περίπου 200 άτομα. Σκέφτομαι να πάω να παρουσιάσω τα διάφορα εναλλακτικά
μοντέλα ανάπτυξης που μέσα τους φυσικά είναι και το ελεύθερο λογισμικό.
Νομίζω ότι θα ήταν πολύ καλό να παρουσιάσουμε την ομάδα, να ξεκινήσετε
εσείς με μια πολύ μικρή παρουσίαση του Ελεύθερου Λογισμικού, και θα
συνεχίσω εγώ να το επεκτείνω για να το εντάξω στο κύριο θέμα.

Ακόμα δεν ξέρω πότε θα γίνει η επόμενη συγκέντρωση, αλλά θεωρώ ότι
είναι καλό να πάμε.