[Flsalaminas] Παρουσιαση

George Anastasiou dr.george995 στο gmail.com
Πεμ 26 Ιαν 2012 13:53:07 EET

Το επιβεβαιωσα,τωρα το θεμα ειναι οτι στις μερες αυτες (Πεμπτη ,
Παρασκευη) και παλι δεν θα προλαβουμε ολα τα τμηματα.Κανουμε την
παρουσιαση σε μερικα τμηματα και μετα βλεπουμε αν θα ξαναπαμε;
Βασικα ειμαστε ολοι οκ με τις δυο αυτες μερες;