[Flsalaminas] Παρουσιαση.

Νέστος nestos.th στο gmail.com
Τετ 1 Φεβ 2012 15:41:12 EET

ωραία internet θα έχουμε; επίσης είπε ένας από το fedora πως υπάρχει
μια περίπτωση να έρθει του είπα επειδή είναι σχολείο δεν νομίζω να σε
αφήσουν να μπεις είπε έλα μωρέ και κάτι τέτοια πάντως αν έρθει θα
φέρει φυλλάδια fedora
η παρουσίαση μόνη της χωρίς απορίες κτλ. την μέτρησα 9-12 λεπτά περίπου

2012/2/1 George Anastasiou <dr.george995 στο gmail.com>:

> Να εισαι αυριο στις 10 στο σχολειο!Αμα υπαρχει προβλημα στην πορτα με
> παιρνεις τηλ!

Περισσότερες πληροφορίες για την Flsalaminas λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου