[Flsalaminas] Παρουσιαση.

Νέστος nestos.th στο gmail.com
Τετ 1 Φεβ 2012 15:19:33 EET

και ο διευθυντής μου είπε πως θα πάρει κάποιο τηλέφωνο κτλ. θα
συνεννοηθούν δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Εγώ είμαι οκ (και ο
Κώστας) θα χρονομετρήσω την παρουσίαση χωρίς τις απορίες και λοιπές
καθυστερήσεις. Επίσης θα φτιάξω και ένα twitter account και ένα gmail
(προσωρινό μέχρι να συνεννοηθούμε με το greeklug)