[Flsalaminas] Νέα για την εκδήλωση/συνάντηση

tsakf στο tsakf.org tsakf στο tsakf.org
Κυρ 22 Απρ 2012 07:37:08 EEST

Έστειλα τις αλλαγές με τα ονόματα, και σχετικά με το πότε θα γίνει, θα
μας απαντήσει η υποδιευθύντρια. Φαντάζομαι ότι λόγω διακοπών δεν έχω
κάτι. Ελπίζω από αύριο, να υπάρξει κινητικότητα. Ο Ιάκωβος ξέρει τα περί
εξετάσεων, οπότε πιστεύω ότι θα γίνουν σωστά. Έτσι κι' αλλιώς είναι
ελάχιστος ο χρόνος που θα χρειαστεί να είμαστε εκεί, άρα δεν χρειάζεται
και μεγάλη προετοιμασία.

Για το Σάββατο που μας έρχεται, νομίζω μια συνάντηση είναι καλή.

Νέστο, πιστεύω, να έχουμε σύντομα νέα από το σχολείο σου για την
παρουσίαση.