[Flsalaminas] Ημερομηνία Συνάντησης

Kostas Tsakaloglou tsakf στο yahoo.com
Τρί 18 Οκτ 2011 15:13:35 EEST

Είμαι και εγώ μέσα για το δεύτερο Σάββατο του μήνα.

Πήρα τα passwd για το blog.

________________________________

Date: Mon, 17 Oct 2011 23:34:51 +0300
From: George Anastasiou <dr.george995 στο gmail.com>
To: flsalaminas στο mail.greeklug.gr
Subject: [Flsalaminas] Blog

Σας εφτιαξα λογαριασμους,οπότε Νέστο αν μπορείς γράψε το πρώτο ποστ που
λέγαμε.
Με το logo τελικά τί γίνεται;
Όσο για το πότε θα κάνουμε συναντήσεις εκτός απο τον Νοέμβρη που κάποια
Σάββατα έχω εξετάσεις όλο τον υπόλοιπο καιρό ίδια μου φαίνονται οπότε θα
πώ για το 2ο για να μην είναι και στην αρχή του μήνα.

--
George Anastasiou
http://ghostblader.blogspot.com